altru_banner

News

L'esportazioni di a Cina sò previste per mantene a crescita stabile

I dati mostranu un forte momentu in crescita in a ricuperazione di u cummerciu di u paese, dice l'espertu

L'esportazioni di a Cina sò previste di mantene una crescita stabile durante a seconda mità di l'annu, postu chì l'attività cummerciale cuntinueghja à vitalizà, furnisce un sustegnu più forte à l'espansione ecunomica generale, secondu l'esperti di u cummerciu è l'economisti u marcuri.

I so cumenti sò ghjunti cum'è l'Amministrazione Generale di e Dogane hà dettu u marcuri chì l'esportazioni di a Cina anu aumentatu di 13,2 per centu annu à l'annu per ghjunghje à 11,14 trilioni di yuan ($ 1,66 trilioni) in a prima mità di l'annu; primi cinque mesi.

L'impurtazioni anu aumentatu di 4,8 per centu annu à un valore di 8,66 trilioni di yuan, chì anu ancu acceleratu da un aumentu di 4,7 per centu in u periodu di ghjennaghju à maghju.

Chì eleva u valore cummerciale per a prima mità di l'annu à 19,8 trilioni di yuan, un 9,4 per centu annu à l'annu, o 1,1 punti percentuali più altu ch'è u tassu in i primi cinque mesi.

L'esportazioni-attese di a Cina per mantene a crescita stabile

"I dati anu dimustratu un forte momentu in crescita in a ricuperazione di u cummerciu", disse Zhang Yansheng, ricercatore capu in u Centru Chine per i Scambii Ecunomichi Internaziunali.

"Sembra chì a crescita di l'esportazioni prubabilmente ghjunghjerà a previsione chì parechji analisti anu fattu à l'iniziu di l'annu, per registrà una crescita annuale di circa 10 per centu questu annu malgradu parechje sfide", aghjunse.

A nazione prubabilmente conservarà ancu un surplus cummerciale considerableu in u 2022, anche se i cunflitti geopulitichi, u ritimu previstu da stimulu ecunomicu in l'economie sviluppate, è a pandemia continua di COVID-19 aghjunghjenu incertezze à a dumanda globale, disse.

Sicondu i dati doganali, l'impurtazioni è l'esportazioni cumminate anu aumentatu 14.3 per centu annu annu in u ghjugnu, registrendu un forte pickup da l'aumentu di 9.5 per centu in maghju, è assai più forte di a crescita di 0.1 per centu in aprile.

Inoltre, u cummerciu di a Cina cù i principali partenarii cummerciale hà mantinutu una crescita stabile durante a prima mità di l'annu.

U so valore di u cummerciu cù i Stati Uniti hà aumentatu da 11,7 per centu annu annantu à quellu periodu, mentre chì cù l'Associazione di e Nazioni di l'Asia Sud-Est hà aumentatu da 10,6 per centu è cù l'Unione Europea da 7,5 per centu.

Liu Ying, un ricercatore di l'Istitutu Chongyang per Studi Finanziari in l'Università Renmin di Cina, hà previstu chì u cummerciu esteru di a Cina hè prubabilmente di più di 40 trilioni di yuan quist'annu, cù misure politiche pro-crescita in piazza per sbulicà ancu u potenziale di a nazione cumpleta. è sistema di fabricazione resistente.

"L'espansione stabile di u cummerciu esteru di a Cina darà un impetu impurtante per a crescita ecunomica generale", disse, aghjustendu chì u sustegnu fermu di a nazione di u multilateralismu è u cummerciu liberu aiuterà à rinfurzà a liberalizazione è a facilitazione di u cummerciu globale per benefiziu i cunsumatori è l'imprese in u mondu.

Chen Jia, un ricercatore à l'Istitutu Monetariu Internaziunale di l'Università Renmin di a Cina, hà dettu chì l'espansione di u cummerciu di a Cina in a prima mità di l'annu, chì batte l'aspettattivi, ùn solu benefiziu a nazione, ma ancu aiutà à frenà l'inflazione alta in u mondu.

Ellu disse chì s'aspittava chì a dumanda glubale di qualità è prudutti cinesi relativamente boni fermanu forte, postu chì i prezzi di l'energia è di i prudutti di i cunsumatori sò persistenti in parechje economie.

Zheng Houchheng, direttore di l'Istitutu di Ricerca di Securities Yingda, hà dettu chì un rollback assai anticipatu di certi tariffi di i Stati Uniti nantu à e merchenzie chinesi facilità ancu a crescita di l'esportazioni di a Cina.

In ogni casu, Zhang, cù u Centru Chine per i Scambii Ecunomichi Internaziunali, hà dettu chì tutti i tariffi devenu esse eliminati per portà veri benefici ecunomichi à i cunsumatori è l'imprese.

Ellu hà dettu ancu chì a Cina deve perseguite invariabilmente a trasfurmazioni è l'aghjurnamenti in e catene industriali è di fornitura, per acquistà una basa più ferma per a crescita ecunomica, cù più sviluppu in i settori di fabricazione è servizii d'alta tecnulugia.

I dirigenti di l'imprese anu ancu espresu a speranza per un ambiente più facilitatore, cù menu disturbazione da e forze anti-globalisazione.

Wu Dazhi, presidente di Guangzhou Leather & Footwear Association, hà dettu chì alcune imprese chinesi in l'industria intensiva di travagliu anu intensificatu a ricerca è u sviluppu è stabiliscenu fabbriche d'oltremare, in mezzu di misure di cumerciu prutezionistiche da i Stati Uniti è di certi paesi europei è aumentanu i costi di u travagliu in Cina.

Tali muvimenti catalizaranu a trasfurmazioni di l'imprese chinesi per ottene pusizioni megliu nantu à e catene industriali è di furnizzioni glubale, disse.


Tempu di post: Jul-14-2022